Post by renabosode on Mar 7, 2022 5:03:45 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War and Order ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War and Order IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ War and Order 2022 version ▞▞▞
Kräver för mycket pengar för att spela. Du har bara en kort tidsperiod som du kan spela utan att antingen behöva betala för att spela eller vänta upp till 5 timmar på viktiga utvecklingar. Också många saker att utveckla för alla typer av framgångsrika erövringsstrider. Ingen riktig riktning för spelare att arbeta i. Bara ett gäng slumpmässiga krafter utan anledning bara för att förlora strider och vissa strider kan du inte ens delta i om du inte har en allians.
Fin graffik, rolig att spela
Detta är ett fantastiskt spel som verkligen kan rekommenderas. Jag har bara några problem med den automatiska översättaren (google) eftersom alla mina alliansmedlemmar är japaner och bara en kan förstå engelska så ibland har vi missförstånd men det är fortfarande kul eftersom du kan prata med olika människor från hela världen. hoppas bara att översättaren (googla) kan göra sitt jobb bättre 👍👍 -hanss11
vet inte för...att det går ej att installera
Håll dig borta från den här. Blev avstängd utan anledning, bara att spela spelet normalt för ädelstenar i ett annat spel. Inga hacks, pratade aldrig med någon, jag gjorde bara dagliga uppdrag och bygger upp min boskap. Allt på skärmen är litet och svårt för mina ögon att se, även i stan. Spelet spammar även din skärm med annonser för köp av spel. Inte mycket av en historia som pågår i huvuduppdraget heller, vilket jag alltid hatar, glad att jag inte spenderade pengar på den här
EPHEMERAL -MINIATURE GARDEN- Przygodowe iwyd
Clickbait
Grymt spel, spendera mycket tid på det, några saker som kan vara bättre, en gräns för betalande spelare, vanligtvis spenderar de mycket och sedan dödar allt som spenderar mindre! Kanske ta bort svart i The Middle när det inte är kronkrig? För att kunna utnyttja hela kartan, resten av kartan skulle användas mer av alla och det skulle göra spelet mer intressant tycker jag, förutom att en bättre funktion för rapporter, och kanske en inspelning i spelet? Också en hur man ansöker som veteran xD streaver realm 143
Roligt spel. Jag njuter av allianserna jag har blivit vän med. Fick några coola vänner genom det här spelet. En sak jag ville nämna är att det finns ett fel med kontoavatarer om du binder till ett e-postkonto. Fungerar fint om man binder till ett FB-konto. Men om du är bunden till ett e-postkonto låter det dig inte anpassa din avatar. Vänligen fixa detta
Betala för att vinna
Hemskt spel! De kastar dussintals funktioner på dig från början men låter dig inte använda de flesta av dem förrän en viss nivå som tar evigheter att nå.Ständiga aviseringar som ber dig att göra samma uppdrag som du inte kan göra ännu på grund av väntetider, du kan inte ens zooma in för att se saker lite bättre och eftersom det är i stående vy är det inte så roligt. frustrerande och ganska meningslöst. Raderade.
Ok, så jag har spelat det här spelet i 2 veckor nu och här är min input. Håll dig uppdaterad med alla dessa händelser, det skiljer dig verkligen från de andra tråkiga strategispelen.Mitt rike är nytt och de starkare "plånbokskrigarna" som folk talar om spelar det faktiskt ordentligt och slår varandra och låter de små växa och utvecklas! Allt som allt ett fantastiskt spel, men en sak jag skulle vilja se uppdaterad är truppkampanjen tid. Behöver definitivt trimmas ner 15-25%! Tack!
Det är okej. Jag hatar att vänta och betala för att gå vidare.
Behöver göra spelet bättre för icke spenders
Vad händer med att köpa ett spel och det är ditt? Nu får du det gratis och betalar för att vinna. Ibland tusentals dollar. Inte riktigt ett fan av den här typen av spel. Det finns ett ## hål där ute som är redo att göra dig förbannad. Och om du vill hämnas måste du betala för att vinna för att få din hämnd. Utvecklarna väcker dina känslor för att få dina pengar. Var inte dum, gott folk.
#1: Att ha problem med att logga in på Gmail-konton fortsätter att be om tillstånd. När jag trycker på tillåt försvinner det bara. Jag försöker logga byta till kontot igen och det ber bara om lov igen. #2 Jag uppskattar sköldarna som jag har provat mina Google-inställningar och allt annat jag kunde i mina Google-konton och fortfarande ingenting. Det är bara låt oss logga in via Facebook men de andra är Google och det är bara att be om lov om och om igen med inloggning.
Det är ett roligt spel när du går med i en allians. Men det är en enorm betalvägg som är säker, om du vill växa snabbt är betalande det enda sättet. Men det finns sätt att undvika mycket av det. Inom alliansen kan man prata om det. Vad kan bli bättre. - med uppgradering av slottet, det vill säga visar inte bara från kartvyn ett annat slott. Men också från insidan. – även alla gårdar inom slottet när man uppgraderar dem att de förändras lite också. För att se att du faktiskt uppgraderar. Och andra
Skulle dock ge 5 stjärnor, det verkar som att lönen för att vinna kommer att vara starkt involverad i utvecklingen av mitt konto
Att bygga upp världen med krydda, bygga upp ditt slott för att vara beredd att attackera fiender är ett bra koncept. När man slåss mot faktiska spelare blir det mycket mer intressant. Det krävs arbete med minispelen. De är en bra idé för att begränsa spelaraggression och tillgodose publiken som inte är PVP. Utseendet på alla herrarna.... slott är minst sagt förstörande. Sammantaget ett bra spel.
Fantastiskt spel med några mindre brister, skulle rekommendera detta spel till de flesta.
War and Order ስልት tgf
SWP swedish_panzer! Ansluta sig! Vi spelar som en familj! En för alla och alla för en!
För er som tror att ni behöver pengar för att vinna i detta spel, vänligen förstå att ni inte gör det. Du kommer att behöva lägga tid på att bygga ditt slott och uppgradera men att ha en stark och aktiv klan är viktigare. Uppgradera dina ambassad- och sjukvårdstält. Vet hur du skickar dina trupper och de rätta kombinationerna att använda. Delta. Jag har spelat många gånger och tycker att det är roligt, men du måste förbinda dig att lägga tid på att arbeta med det. Ta kloka beslut och hitta rätt klan.
Ren pengabluff som på senare tid. Spelat i 3 år och har sett ett bra, gratis spel förvandlas till ett "KÖP MIG KÖP MIG KÖP MIG"-bombardement för köp i appar, och varje enskild uppdatering ger fler fördelar för spenderande samtidigt som den minskar möjligheten för gratisspelare att existera. ensamma har NÅGON chans att "vinna" vilket event som helst. Om du har mer pengar än vett är det här ditt spel! Annars, fortsätt leta... WaO är nu fubar tack vare Camel girighet
Bb
Kanon spel
Det här spelet är roligt och intensivt beroendeframkallande. Det finns i princip inget slut på saker att göra. När den omedelbara tillfredsställelsen av nivåhöjningar börjar sakta ner kommer du nästan säkert att bygga ett nytt slott som en gård. Detta leder mig till anledningen till 4 inte 5 stjärnor. Jag skulle vara gladare om spelet var designat för att bara vara ett konto/slott. Jag tycker också att några av förklaringarna i spelet saknas något. En del av detta kompletteras på webbsidan, men jag har faktiskt fortfarande frågor och förstår inte objekt eller färdigheter i spelet. Sammantaget är detta utformat mer för att locka dig till köp (igen, se referens för omedelbar tillfredsställelse) än att göra det till en nödvändighet för att vinna. De *nästan* kräver det inte, även om ett evenemang som pågår kräver köp för att få det bästa priset. Detta verkar dock vara undantaget från normen. Det verkar möjligt att spela meningsfullt utan pay-to-play, särskilt eftersom spelet gynnar försvararen starkt. Till sist skulle jag vilja komplettera spelets programmerare. Jag kan inte säga nog hur imponerad jag är. Detta spel är en väloljad maskin. Den använder minimalt med data (men en bra bit batteri), men har i princip inte kraschat på mig. Det är otroligt strömlinjeformat med ett polerat användargränssnitt och ... det är bara fenomenalt bra gjort i det avseendet från vad jag har sett hittills.
Det här spelet är nästan perfekt för mig och jag rekommenderar det starkt till alla. Men anledningen till att jag inte gav det 5-stjärnigt är att du inte kan dela några ädelstenar och buffs med dina allaince-medlemmar. Vilket suger för förutom det kan du dela med dig av vad som helst. Du måste kunna hjälpa dina medlemmar att locka till sig i tider av nöd genom att dela dina buffs eller åtminstone ädelstenar. Lägg till detta till nästa serveruppdatering för spelen
Förvirrande att lista ut allt. Men det är en del av spelet antar jag. Det är svårt att göra framsteg utan att betala för det. Har inte tänkt på vad det kostar än. Ok, så jag spelade i ungefär en månad. Gjorde det upp till L13. Jag spelar bara en timme eller så om dagen eftersom jag HAR ETT LIV! Men några töntar köper en massa förmåner och plundrar alla. Tredje och sista gången jag spelar det här. Ok ok... Jag gav det ett försök till... samma resultat. Om du inte är villig att spendera en massa pengar... slösa inte din tid här.
Grindy men rolig.
Jag trodde inte att det här spelet kunde bli sämre. Det är dags att sluta. Utvecklarna ljuger inte bara i svaren utan de rensade alla övergivna städer från spelet. Nu attackerar spelare som betalar och utplånar fullständigt spelare som inte betalar eftersom de inte kan "mata" övergivna städer. Om du inte är villig att betala $100-1000 i månaden, bry dig inte om det här spelet. Du kommer att bli ett mål för spelare som betalar och de låter dig inte spela och bygga en armé för att försvara dig själv. Följ mitt råd!
War and Order 策略 ohz
Det är lätt än så länge att förbättra min ställning.
Spelet i sig är riktigt bra, men allt är designat för att gynna de som betalar för att vinna. Teleporterna är extremt dyra så om du hamnar i en allians som faller sönder så har du fastnat. Byggtiderna är galna, det tar mer än en dag bara för slottet på nivå 12. När jag spelade spelet för några månader sedan fanns det massor av billiga paket jag hade råd med, nu är det ungefär tre gånger vad det brukade kosta att köpa. Så slösa inte dina pengar på det här spelet. PROVA GAME OF THRONES VINTERN KOMMER
Jag tror att det här är ett spel för drogreklam för att de nu vet vad de har nedfört
Roligt spel🤘
War and Order Strategi iatv
Det här spelet är roligt och du behöver inte vara på spelet 24/7 för att kunna komma vidare i din bosättning. Det här spelet kräver inte heller att du behöver köpa eller spendera pengar!
ok
Jag kommer att ge det här spelet 5 stjärnor när jag får reda på vad som pågår, jag har spelat det här spelet varje dag i 1100 dagar i sträck, idag gick jag för att logga in 4/3/2020 och jag får ett meddelande om att jag skulle felmeddelandet låt mig logga in, jag har spenderat mycket tid och pengar på det här spelet att bygga mitt slott till en c34 i värld 111, om jag förlorar alla mina trupper och RSS för att jag inte kan logga in kommer jag att bli förbannad då jag har spelat i flera år och aldrig en gång sett det meddelandet när jag loggade in, loggade in igår och det var bra idag, jag kan inte
War and Order ยุทธศาสตร์ rdhb
Det här spelet har många buggar och problem när du byter konto
Om jag minns rätt använde du någon annans video för dina annonser för några år sedan
War and Order Strategia yhrf
Det är inte utvecklaren det är företaget som har betalat för att spelet ska designas .... de behöver dina pengar så spendera spendera spendera
Rekommenderas aldrig. Ladda inte ner det. Skälen är här! Detta är ett fantastiskt spel att spela hela dagen för barn eller gamla eftersom det bara är bortkastad tid och det gör folk beroende av många anledningar. Jag hittade en tjej och vi ska gifta oss snart, jag älskar henne så mycket. Vi mötte många problem på grund av det här spelet eftersom hon inte vill lämna det här spelet och så många dåliga människor är i det här spelet vilket tvingade mig att beordra henne att lämna det här spelet. Det är därför jag inte gillar det spelet överlag.
Inte som reklamen..
Serverproblem, fixa det går inte att logga in på spelet
Lol spel kan spelas utan att spendera men tbh blir tråkigt allt du gör är att odla även om livet är, spendera lite och skaffa dig själv en guide - aktiv allians med spelare som har spelat länge. Skapa 20 jordbrukskonton, men bort från det är det lätt att piska ut spelare i spelet även om de är i en aktiv allians så låt dig inte luras av svaren från camel här 😂 du kommer att bli nollställd och du kommer att gråta på WC lol och rage sluta, second hand-konton är där det blir roligt..
Beroendeframkallande
😈😈😈
Roligt spel, som evenemang och utmaningar. Svårt att konkurrera med människor som kan spendera mycket pengar i spelet.
Håller mig nöjd, som hur du sätter ihop ditt eget rike väl och bygger din armé.
Var tvungen att bygga om mitt gårdssystem eftersom någon felaktigt rapporterar begränsad aktivitet pågår med mina gårdar. Sedan förbjöd Camel dem och vill inte berätta varför. Ingen respekt för en långvarig spelare...Support är ovilligt att titta på problemet, skickar bara datorgenererade svar. Nu kan jag inte ta bort de förbjudna kontona från min iPhone och du kan bara ha två konton på en iPhone. Stör detta Camel? Tveksam. Jag älskade spelet men nu måste jag tänka om om jag vill utsätta mig för mer respektlöshet