Post by renabosode on Mar 7, 2022 4:48:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Brain Test: Tricky Puzzles 2022 version ▞▞▞
Brain Test: Tricky Puzzles Quiz bwj
Te veel advertenties, maar het is een geweldig spel en de logica is geweldig
Het is goed. Maar niet zo goed. Zie je, de enige fout in deze app is dat er veel te veel advertenties zijn 😬. Zoals je kunt zien.. zijn er veel mensen die er ook zo over denken. Maar ik raad dit spel aan als een goede tijdmoordenaar. Als je in een auto of zo zit te wachten, wees dan geduldig, want soms is er na elke minigame een lange advertentie die kan worden overgeslagen, goed gedaan. 👍
Verschrikkelijk volkomen verschrikkelijk, er zijn VEEL te veel advertenties.
Langzaam spel. Advertenties komen te vaak voor.
OMG!!!!!!!!! Ik heb het hele spel uitgespeeld! Het is erg leuk, maar LET OP! Je krijgt een advertentie op elk eerste niveau! Het heeft precies 357 niveaus en ongeveer 1000 advertenties! Gestoord!
Zoooooveel reclames letterlijk na elk niveau komt er een popup voor als je voor een reclame wat je wilt krijgen maar als je nodig krijgt je rossen maar ik ga het verwijderen door de reclames doe er wat aan
Er zijn te veel advertenties .. na elk level komt er een advertentie .. het is irritant .
Ik vind het geweldig, de vreselijke dingen zijn advertenties
Gewoon leuk
Ik heb nooit gedacht dat ik slim was en de app is geweldig... Daarom geef ik hem 5 sterren
nogal gemakkelijk
Plezierig
Dit is een zeer goede game, maar heeft te veel advertenties. Ik raad dit spel aan
Echt pittig maar te veel advertenties.
Iets lastig spel, maar lvl 8 kan ik daar niet in zijn
Op zich leuke app, weinig advertenties. Reageert op mijn oudere telefoon traag en loopt steeds vast.
Dit spel is goed. Op de een of andere manier is het ontspannend.
Brain Test: Tricky Puzzles Viktorīnas qevq
Brain Test: Tricky Puzzles Trivia hywv
Grappig spel, maar het overgrote deel van je tijd ben je alleen maar reclame aan het kijken. Daarom de app weer verwijderd.
Leuk idee maar het spel wordt kapot gemaakt door de reclames. Veel te veel
Grappig spel
fijn spel, maar irriterend veel reclame!
zoals de hersenkrakers. haat het dat je een wekelijks bedrag moet betalen om de advertenties te verwijderen.
👍🧠🧠🧠
Ik hou van het spel, maar veel te veel advertenties, na elke vraag is er een advertentie van 30 seconden, erg vervelend, dus heb de app daarom verwijderd
Gedownload omdat het leuk leek, maar zoals anderen al zeiden, te veel advertenties. De eerste advertentie was na niveau 6 of zo, niet leuk.
goed spel te veel advertenties
Prima spel, maar de advertenties zijn krankzinnig. Je krijgt de mogelijkheid om te draaien voor een prijs als je een advertentie bekijkt, maar zelfs als je op nee klikt, krijg je nog steeds een advertentie. Alsjeblieft niet installeren, het is een zeur en beschamend
어린이를 위한 할로윈 직소 퍼즐 게임 교육 klpj
Het kleine reclameblokje onderin het scherm zorgt ervoor dat ik niet op de knop van de ventilator kan drukken. En ik krijg m niet weg. Waardeloos, dit gebeurt vaker!
Echt een aanrader als je elke 20 sec advetenties wil zien
Leuk spel, maar door te veel advertenties moest ik het verwijderen. Het is bijna onspeelbaar met meer dan 30 seconden aan advertenties bij het voltooien van een level. Medelijden!
Ik hou van het concept, maar haat de advertenties en het verwijderen van advertenties is het niet waard. Als de advertenties beperkt zijn tot slechts 1-3 per 20 niveaus, dan zal ik deze game 5 sterren geven. Bewerken: bedankt die heel hard werkt om te reageren en als je de advertenties kunt beperken, zal ik een video maken van hoe ik speel dit spel.
Super cool
De onvoorspelbaarheid van de antwoorden werd voorspelbaar en ik hou er niet van om na elk level twee advertenties te moeten zien. Gronden voor echtscheiding.